Kommentar

Av: Fanny
"Dock inte så positivt att han har boxvila pga uppskuret ben, strålröta och penicillinchock."


Svar;  I know, det är inte alls posetivt för honom. Men för mig är det ju de, för hade han varit bra så hade Bettan tvingat mig att rida honom. Så menar jag..!


Var tvungen att svara såhär så inte alla tror att jag är värsta djurplågaren som tycker det e posetivt att hästen är skadad. Jag menar inte det så, det är jätte synd att söta Pavarotti är skadad. Har vetat detta som jag sa ett litet tag. Vet ju dock inte om han blir bättre eller hur det är. Men jag menar ju om man ser det från min sida och om ridningen.. Hoppas ni fattar!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sorry för den kommentaren egentligen. Jag fattade precis vad du menade men jag var på allmänt skithumör pga en usel förkylning xD

2010-11-24 @ 16:27:25
URL: http://lindelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback