231110 - Tisdag

Vad gjorde jag i tisdags?
             Hade hotell där jag redovisade minimalt eftersom smarta jag skickade fel hemifrån! Skit också!
             Sedan var de servering och vi snackade sprit, eller ja, viner som vi serverar på restaurangen!
                   Även Bong"datorn" gick vi igenom och precis som jag sa, det är inte så svårt! :)

         Eftermiddagen då?
                Juste det!
Jag var hos familjen Jönsson. Skulle bara lämna bilderna på Vicky o Amanda från i sommras. 244st blev det men vissa är helkassa.. Försökte göra något åt dom iaf.. Men när jag kom dit så bakade Åsa o Vicky och tillslut så fastnade jag där o hjälpte till lite. Så jag körde dit vid 6 eller nått tror jag men körde hem vid typ 20 i 10 eller nått ;) Haha, men de var roligt! :D

Sedan gjorde jag chokladmousse men den blev inge bra, testade att göra de med mjölkchoklad men det blev inge bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback