250510 - Tisdag

Dagens schema:

  • Skola
  • Hem o byta om
  • Boke
  • Hem o läxa

Skolan gick bra, även stallet gick rätt bra. Förutom hon den tjejen som red Clements. Hon satt o såga honom i munnen och så när jag konfronterade henne så sa hon att han inte hade muskler för att jobba ner själv!

Sitter nu o tittar på Christine =D
Men vecka är också lite tajt!


Måndag;
Skola och ridning på kvällen
Tisdag;
Skola och så stallet
Onsdag;
Skola sedan fota Pay and Jumpen
Torsdag;
Skola, rida och efter ridningen ska jag fota Maja när hon hopptränar Cella och sedan vid 9 blir det sjön med SSRS!
Fredag;
Skola
Lördag;
Fota tävlingen på Snappis
Söndag;
Typ barnkalas på Boke eller tävling på Snappis


Maria har hittat häst! =D    - Maria letar häst!
Fan va trött jag är på den meningen, är så jäkla trött på att nu inte ha med någon häst att göra. Det är såå sjukt tråkigt, när folk sitter och har hästar men så går dom bara i en hage?! Man kan inte göra så, köper man en häst ska den ridas! Eller motioneras på annat sätt. Det står en häst här i Hörvik men eftersom jag inte känner ägarna så är jag inte sugen på att fråga. Eller hur ska jag göra? Knacka på dörren och bara: -Hej, såg er häst, Behöver ni hjälp?!
Jag känner mig inte så bra till mods, jag vill inte göra det! Men hur ska jag annars göra det? Jävla dilemma, vill ha en egen häst! Då slipper man allt det skit som jag har varit med om!


Nog snack om hästar, dåligt väder idag! Blåsigt och dant, jag vill ja SOMMAR-SOL-BAD! Ja, var ju nere på stranden igår och fotade svanar =D Bilder kommer på det! =D


Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback