020510 - Söndag

Sen kväll med Legenden om Zorro (såg den på bio men ändå) och så upp tidigt på morgonen, SEEEEGT!

Så upp vid 9 men låg o snozade till klockan 10 o då fick jag panik. TPn skulle ju fan börja kl. 11 så jag kastade mig upp och på med kläder o ställa fram frukost. Hann själv bara äta en macka med lite lax o Aioli (stavning?).
Sedan var det ut i bilen och pappa körde foooort! Haha, var i Hörby efter 40 minuter och då hade vi stått i en bilkö då det hänt en bilolycka när folk skulle köra in till pullingbanan. Men vi var där lite sent men in var det och det hade i princip precis börjat så vi slog oss ner och jag upp med kameran =D
Bilder kommer =)

Sov hela vägen hem sedan men väl hemma var det snabbt att byta kläder och sedan sätta sig på moppen och köra in till Boke för lite Brännbollskväll som jag tyckte var sjukt lyckad! =D
Blev lite skrämd när jag kom dit bara, dom var gravallvarliga och sa att Frida skulle prata allvar med mig men hon vägrade säga vad det var ;) haha..
Vi spelade o gud som jag sprang o fan va roligt det var. Men sedan bar det upp o äta tacos o snacka skit. Men tog då Frida och Ulle lite vid sidan om och ville veta vad det var och det var en trevlig sak som påverkar en hel del. Det är absolut något jag ska fundera på och absolut inget jag kan tala om. Annars hade inte Frida och Ulle hållt det för sig själva och sedan bara mig! Men det beror på vad jag svarar =)
Bilder kommer =)

Sedan har vi det så att det är sjukt jobbigt med allt i skolan. Denna veckan ska Tyskan typ in och är jag klar? NEJ! det är sjukt! jag kommer faila om jag inte jobbar på som FAN!

Litet smakprov på dagens bilder; OBS; oredigerade. Bara text tilllagt!


Fin bild på Anna och Amanda =D


Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback