130710 - Onsdag

Idag tvivlade jag på mitt val av gymnasie, har jag rätt att göra det?

Lite av kvällen soenderades på Hanö där jag nästan låg under 4-hjulingen och skruvade och grejade, den gick sönder över midsommar och när vi skulle fixa den förstörde farfar den mera så jag och pappa var ute och lagade den! Pappa gjorde det mesta då ju men så sa han till mig att jag skulle göra ditt och datt, eller rättare sagt. Jag sa först att jag kunde göra det då jag har mindre händer än han har! =)

Mitt tvivel är alltså; Kanske jag skulle ha valt "Fordon" istället? Nääh, det finns ju knappt några jobb. Fast om jag utbildade mig till det kunde jag ju bygga min igen traktor och kanske börja tävla i Traktorpulling? haha ;) Men visst hade det passat mig som handen i handsken?

Annars så satt vi lite på bryggan och snackade!

På fredag sticker jag till Hanö för lite jobb, 500kr för bara en dag (Hanödagen) sedan ska jag jobba ihop mera pengar genom att göra våfflor i byggdegården!



En liten film från vår hemresa med båten;

Ignorera det dåliga ljudet, även min pappas röst i bakgrunden ;D


Imorgon (Torsdag) blir det att först hjälpa till på Boke och sedan fota Vicky och Amanda när dom ska rida/hopp (?) ;D


Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback