240210 - Onsdag

Vaknade, steg upp, SMSade med Jonna, duschade, åt frukost, läste och väntade tills Jonna kom.

Sedan fjantade vi men blev mycket snack om Boke och sedan tittning på bilder och så fick hon läsa om min dröm där jag drömde om Rob. *PIIIIINSAMT*

Nu på kvällen tittade jag på The Texas Chainsaw Massakare (STAVAS?), fy fasiken.. Lite ruggig film och sjuk handling, baserad på en RIKTIG HÄNDELSE. Tänk att det finns såna missfoster ute i världen och jag säger bara en sak;

Mobbing gör Mördare!
Många som mördar mår inte bra, dom mår inte bra och troligen har dom blivit mobbade som små. Så jag vet inte, tänk på det? Haha, kommer här med massa åsikter så är det ändå inte så många som läser min blogg men jag har ett snitt och jag säger TACK till er som vill och läser om mitt liv =)

Jaha, imorgon skulle jag egentligen ridigt islandshästar med Fanny men det sket sig, hon hade ingen skjuts så vi får ta det en annan dag =) Hade varit roligt! Hah, jag ska ju till Malmö imorgon kväll och kommer hem på lördag sedan är det ju BUS möte på söndag =D Fun!


Fick bli en fin bild på Jonna =D


Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Jonna

Måste du lägga ut så fula bilder på mig ? :O

Skämms ju nästan ;)

2010-02-28 @ 15:26:59
URL: http://JonnaNilsson.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback