110210 - Torsdag

Torsdagen började med Nationellt prov i svenska, det gick rätt bra faktiskt ;) Är nöjd, super duper nöjd på ett sätt men frågan är om Maria godkänner det. Det var kanske lite vågat av en 16 åring att ge sig in på det? Skrev om att dom skulle sänka rösträttsåldern till 16, eller kanske inte? Jag vet iaf vilket parti jag skulle rösta på! ;)


Sedan efteråt var allt så jäkla slött, gick inte att koncentrera sig alls!  Hmm..
Menmen, blev lite dans idag också, inte lika på som igår ;) Och så var jag ute och fotade katten igår, bilder kommer i detta inlägget ;)


Tittar även just nu på Vampire Diaries. ÄLSKAR! <33 Underbar serie, jag har fasiken bara sett första avsnittet. Är inspererat av Twilight, vampisar kommer till skolan.. Oh-la-la ;D





Och så bilderna på Felix;
 - redigerade bilder, inte dom bästa men kommentera gärna ;D

 



Jag vet att jag borde gå ner på hans nivå och fota från den vinkeln på vissa bilder men jag vill inte precis lägga knäna i snön! ;)


Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jättefin katt! Ser precis ut som min :)

2010-02-11 @ 22:31:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback