Hemresa

Igår lämnade vi Fäviken med mycket stor buller och bang, jävla folk som bor där uppe. Som är för stolta för att resa arset upp ur stolen och flytta på bilen för att man ber om det! Nehe, fan heller! Fy..

Men nu idag (söndag) har vi stannat till i Mora under natten och pappa håller på att tömma/fylla på vatten nu sedan beger vi oss till Berg. Där slusstrappan är på 7 slussar i rad eller nåt. Körde ju vid Götakanal 2008 och då stannade vi i Sjötorp och i Berg. Nu ska vi till Berg igen!

Men en annan sak jag måste bara säga är att min mamma hon bara bräker ur sig saker. Nyss gick vi bort på campingen och vi gick över på fel sida för att det kom en cyklist och en bil. Så sa jag, "vi går på fel sida" då fick jag svaret: "Ja, bilen kom ju körande och så kom kärringen på cyklen" ALLTSÅ HALLO? Det kan hon väl säga i typ Tyskland eller Polen men inte i Sverige på en svensk camping! HALLO?! Sedan blev jag idiotförklarad av henne för att jag tog upp det! Va fan?
     Ni som tycker min mamma är så gosig och snäll så har ni bara sett en sida av henne. Hon är mycket värre!
Hon kallar mig idiot, dum i huvuet och knäpp minst en gång om dagen! Uppmuntran det! Jippie!

Nu har vi börjat köra så måste logga ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback