191009 - Måndag

Ni kollade väl in Robins blogg? Om inte?
(KLICKA->) www.robinofsweden.blogg.se


Träningen gick rätt bra idag, lite osäker i början men blev säkrare ju mer hinder vi flög över. Det blev dock inte lika högt idag som med Bogart men jag är ändå nöjd med min och Mirah's insats =D Huvudsaken är ju att det ska vara roligt!
Funderar också på om jag skulle kladda mitt namn och anmäla mig till Pay and Jump med henne nu när Bogart inte kommer bli bra tills nästa vecka. Även om han blir det så är han ju absolut inte i tävlingskondis och han ska definitivt ta det lugnt med sina bakben framöver, alltså ska han nog inte hoppas så frukansvärt mycket. Jag tror att det är det som har gjort honom sån som han är nu, att han har fått för mycket balastning av all hoppning det var den veckan.. Aja, det är sånt som händer. Han får gå ute i hagen och sedan stå i boxen med ett mysigt fleccetäcke på sig, inte mer att göra åt saken. Intalar mig själv att han kommer bli bra igen men vem vet egentligen? "/

 

Nu snackar vi om något roligare, som att jag har träningsvärk i armar och lår efter indrottspasset i skolan. Det var rätt skönt att verkligen anstänga sig för en gångs skull xD Och som sagt, man måste var aktiv för att behålla sitt VG man har i idrott..

 

Planering;
Tisdag. Inget speciellt
Onsdag. Poträttfoto
Torsdag. Stall Marksteet och utvecklingssamtal ("/)
Fredag. Slappt, först gymnasieinfo och sedan håltimme innan vi har hkk där vi ska göra en enkel soppa!
Lördag och Söndag. Passa hästar och stall (Marksteet) även tävling på Boke

Nästa veckas planering;
Måndag. Nada
Tisdag. Städning i stallet
Onsdag. Tävla eller filmkväll
Torsdag. Bio med Alle - M.J filmen =D (RIP)
Fredag. Åka till Hanö och förbereda för festen + Fest
Lördag. Hemresa och städning samt slapp
Söndag. Troligen plugg!



Maria Mattisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback