141009 - Onsdag

JA! Sluta nu att tänka på de viset, jag ska uppdatera nu! Haha

 

Dagarna går snabbt och man hinner knappt med allt som behöver göras, speciellt nu efter dom jävla kassa omdömena jag fick! Usch och fy...!!!!! Jäkla lärare, att dom inte kan låta elden slockan utan måste lägga på mer ved! (Metafor!)

 

Men som sagt, har inte haft så jätte mycket tid och tänker inte tråka ut er få som läser med vad jag har gjort..

Utan jag har helt enkelt haft häcken full och efter jag är klar här ska jag duscha och sedan troligen platta håret (endast luggen för jag är lat) haha ;)

Övat på mina satans glosor så Maria blir glad! Usch..!!

Tyskan måste jag också öva på imorgon och musiken ska hem inför det satans provet samt svenskan då vi snart ska ha muntlig redovisning av 2 saker och jag är hyperstessad.. Därför blir det korta inlägg och jag hade tänk att jag ska göra lite reklam för olika bloggar från och med nu.. Så om ni inte finns med här under så lämna en kommentar med er blogg så ska jag skriva upp den också ;)

 

Vickyjonsson.blogg.se

Amandanystroom.blogg.se

Stinaholm.blogg.se

Juwliehs.blogg.se
(från s.s)

Nellie.Nilsson.blogg.se



Fler bloggar? KOMMENTERA!!


Maria Mattisson


Kommentarer
Postat av: Nellie

Miiiin ! :p

2009-10-17 @ 19:31:46
URL: http://nellienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback