Anställning: Seglarhotellet, Sandhamn

Jag har tackat JA till jobberbjudandet från Seglarrestaurangen och jag gjorde som sagt detta för mig!

Efter mycket noga omtanke så gör jag detta som är bäst för mig, att vara på praktik här uppe är en toppensak i CV, för självförtroende och för lärdommen men att bli erbjuden ett jobb över sommaren och få höra att de vill ha mig här uppe, det är helt amazing! Jag har redan lärt mig massor på 1 månad (lågsäsong), tänk vad en hel sommar kan göra?!


För så här är det, jag har inte sökt något sommarjobb här, aldrig nämnt det för någon här uppe, jag ville uppriktigt veta om de ville ha mig och vet ni vad? De vill de!! Blir pirrig av att bara tänka på det asså! Aldrig har jag kännt sån bekräftelse och känslan att jag faktiskt duger är underbar! :D <3



Jag är tillbaka från praktiken här uppe på måndagen den 20 maj, den 13 juni går jag ut skolan och tar studenten och den 18 juni återvänder jag upp till Sandhamn för jobb i iaf 3 månader! :D
 


Så, i sommar hittar ni Maria Mattisson i köket på Seglarrestaurangen/Seglarhotellet på Sandhamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback