Samson <3

Älskade Sam..

Tog ut han idag och skrittade fram sedan på med gummibandet och det funkade fint. Han gick på framåt när jag skänklade så jag red ut i paddocken för att galoppera och i höger varv gick de super. Också så gick det bra i vänster. Han knyckte lite med bakbenen första gången, andra gången kom han i galopp men kunde inte hålla den oc 3e gången föll han utan problem in i en avslappnad och mjuk vänstergalopp.. De ni! Helt sjukt duktig var han. Därför räckte det så jag tog av gummibandet och red en runda i skogen, galoppen där drog han iväg lite men när jag strängt sa till honom så nästa galopp lyssnade han super. Han tog det lugnt och lyssnade fint.
Han är underbar :) Puss på han <3

Efteråt så snackade jag med tjejerna - Frida, Elin, Melanie och Alle :) Sedan kom Fanny också så det blev lita allvarligt också om pollar och hoppning ;D Haha..

Sedan lastade jag Steffie åt Anna då hon skulle hoppträna med Peggy o Steffie.
Och när jag var påväg ut kollade jag in listan till påskhoppet och det stod Sam där. Jag skakade först på huvudet men det stod fortfarande kvar med Birgitta som ryttare. Här har jag gått o trott att han snart skulle på återbesök för att se om igångsättning påverkade honom eller liknande och så har Birgitta satt upp sig att hoppa LE med honom. Det är typ 70 och han har ju inte hoppat sedan innan han blev dålig..
Snacka om att jag har blivit förd bakom allt..
Kommer han att klara det?

Känner lite panik nu, tänk om han inte klarar det? Tänk om benen inte pallar de..
Jag vet inte vad jag ska göra..

Sam, jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

en LE på häst är 80 cm :P

2011-04-14 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback