Sista sommarvärmen?

Nu verkar de sina, alltså det fina vädret. Såklart - när jag är ledig! 

Men det passar för Anders har min bil så då kan jag utnyttja den sista värmen genom att cykla lite i Sölvesborg och främst handla samt panta alla flaskor och burkar som täcker halva min balkong :P HAHA!


Men jag håller humöret uppe, ikväll är det äntligen lite kvalitetstid med hästarna igen :) 
Jag har hållt ridning lite begränsad till iaf 1 dag / veckan för att inte belasta knäna för mycket. Sen har jag inte tränat vaderna och jag vågar knappt mäta dem. Jag kommer troligtvis inte ens i mina chaps längre :( Men stövlarna går på, dock onödigt att rida med dem i skogen kan jag ändå tycka. De kostar liiiiiite fööööööööör mycket pengar för det. 

Dock behöver de sys in, för när jag började träna i oktober så försvann 2cm (!!!) runt min vad så mina måttbeställda Italienska stövlar är nu för stora - något jag aldrig trodde skulle hända. Ever. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback