Times fly

Idag är det den 22 juni. Det är svårt att fatta. Om 2 dagar är det midsommar. Det känns jätte kontigt, vad hände egentligen med maj?


Igår tog jag min 8e spruta, alltså har jag hållt på med dem i två månader, det är på riktigt sjukt. Men de hjälper, vad jag kan se och känna själv. Efter Sweden Rock är jag lagom svullen i knäna igen och just idag har jag en dålig led-dag men annars känns det bra. Knäna är inte vätskefyllda, fingret är relativt böjbart och mina sår torkar ut samt håller på att försvinna! 
 
 

Det är ju helt klart skillnad. Så Psoriasisen tar den ju hand om, frågan är bara om den är lika effektiv emot Psoriasisartrit som jag har i lederna, vi får se. Jag har återbesök den 23 augusti på reumatologen i Karlshamn. 

När jag jobbar på tisdagar får jag även påminna mig själv om detta, om att ta sprutan innan jag kör till jobbet. Varit såååååå nära att glömma den någon dag. Shit pommes alltså!

Effektivt iaf...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback