Dag 4

Dag 4 Hur du tror att ditt liv skulle förändras om du uppnått din dröm?


Jag har svårt att föreställa mig hur jag ska leva mitt liv då, jag måste börja se det framför mig för att kunna lyckas. 

Men jag har fått för mig att gräset är grönare på andra sidan, alltså att jag skulle bli lycklig bara för jag går ner i vikt. Det är ju inte riktigt sant. Även om jag lyckas gå ner till min målvikt så fortsätter arbetet med att jag måste bli nöjd med mig själv och se mig själv för den jag är. 

Man måste lära sig att älska sig själv, det är ingen som kan lära dig just detta. Det är något som måste komma inifrån men jag hoppas att när jag gått ner i vikt och nått min målvikt så kan jag börja slappna av och inse att jag duger som jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback