Träning på Snappis

Var inne en vända och kollade på Tobias Grönbergs träning på Snapphanarnas Ryttarförening. Även om jag inte tränade själv är det väldigt intressant och väldigt lärorikt! Alla borde göra detta emellanåt, vara ryttare från läktaren. Man ser hur ryttaren gör, hur hästen går. Vad tränaren säger och så kan man använda sig av dessa små knep. Det är kanon när en väldigt duktig tränare som Tobias Grönberg kommer, jag tycker om att titta på hans träningar. Har aldrig haft chansen att rida för honom men jag skulle gärna vilja, kanske har chansen med Loca eller möjligtvis Gordon i framtiden. Vi får se :)

Vet ni inte vilken Tobias är?
Här är en artikel/intervju från 2008 som jag haft som bokmärke ett bra tag :P haha
http://www.hippson.se/artikelarkivet/falttavlan/tranarportratt-falttavlansryttaren-tobias-gronberg.htm

Men knäppte lite foton på gruppen där Cecilia, Felicia, Sofie och Amelie red :)

Sofie Andraey
 
Amelie Björklund

Cilla Fantenberg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback