Rekryteringsträff

Idag ringde en kille från Arbetsförmedlingen, frågade efter mig mee hela mitt namn och berättade om att den 4/2 är det en "obligatorisk" rekrytersträff. Den skulle äga rum i Mjällby AIFs klubbstuga. Han förklarade sedan att jag kunde hoppa på en buss, som var smidigast. Han nämnde sedan Karlskrona och radade upp alla städer till Sölvesborg.
Berättade att de var närmare för mig att ta mig dit själv, hade ju bara 6km dit. Tyst i luren..

Trodde jag skulle skratta när han började knappa på tangentbordet och frågade "jaså?"

Jag förklarade att jag bodde ute på Listerlandet och det tar mig typ 5-6 minuter att köra till MAIF. Stackarn visste inte riktigt vad han skulle säga.

Jag menar, han hade mitt telefonnummer och sa hela mitt namn, borde det inte stå var jag är inskriven och var jag bor? Jag menar, han hade ju datorn framför sig och jag ligger ju inne i deras system! HAHAHAHA, noll koll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback