Min Hästhistoria

Fick häromdagen en fråga i Olofström, om hur jag kunde så mycket och tänkte dra igång projektet "Min Hästhistoria" där jag kommer berätta om hur jag kämpat och varför och på grund av vilka som jag står där jag gör idag!

1. Börja rida
2. Första sköthästen
3. Första galoppen
4. Utträngd från stallet
5. Häst på riktigt
6. Sveket
7. Shettis all the way
8. Tant Sanett
9. Stall Markstreet
11. Rosetterna trillar in
12. Bästa sommaren någonsin!
13. Rekordet!
14. Telefonsamtalet
15. Hårda ord
16. Torsdagen den 10 december
17. Nya möjligheter
18. Down to Skane
19. Ponnytiden & Vilda Western
20. En andra chans
21. 3 ton häst
22. Nertryckta till botten
23. Vi mot världen
24. Tvivlet
25. Vi lyckades
26. Kaos
27. Räddaren i nöden
28. Upphåll
29. Tävlingshästarna
30. Kickstart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback