Viktnergång

Den 28 februari 2014 mättes mina vader för att specialbeställa ridstövlar. Då var de va 44, alltså strax under.

När jag mätte häromdagen stod det 42 cm på måttbandet! Och på vågen imorse här hemma stod det 92,3 och det är alltså ca 8 kg som lämnat min kropp.

Detta och milen igår firades med ett besök i Kristianstad. Där skulle de främst köpas ett par nya jeans att ha när vi åker till Göteborg och strax över 2 veckor! 

Blev lite mer än jeans :)

Och så 3 par jeans, alla tre i mindre storlek än vad jag brukar ha! :D stl 40 på byxorna i mitten. 2 stl mindre än vad jag brukar ha!

Detta gör mig så glad, att jag kan börja se skillnaden på detta sättet! It's amazing!
och jeansen till höger, de mörka, kostade 99:- det är som hittat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback