Nu kommer bakslaget

Nu har det gått ganska bra med att gå ner i vikt och liknande, men precis som förra året - samma vecka till och med - så börjar halsen ömma. Jag vet vad detta betyder, detta betyder 5 veckor av outhärdligt halsont. Jag vet att det inte är halsfluss så länge febern håller sig borta.


Men nu har jag medicinerat mig själv och rustat upp ENORMT med tabletter utav alla sorter. Jag har smärtstillande i form av mucoangin (sockerfri) och zyx. Mucoangin är underbart, hela min mun blir bedövad <3 Men också strepsil med ingefära och Novalucol så inte halsbränna gör det värre! Måste hinna bli frisk inför Göteborg jag ger det en vecka nu innan det är vårdcentralen och tvinga dem skriva ut något till mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback