12 minuterstest

Igår var de dax, oj som jag har fasat över detta. Att springa allt vad men orkar i 12 minuter får mig att vilja spy, bara jag hör det! Jag klarar springa 1 minut i full far innan jag håller på att kvävas och spy.

Började ju inte superbra heller, hann gå i 5 minuter sedan ömmade hälsenan så tid de lugnt. Klarade 8 minuter av hög intensitet och fick gå i 1 min men sedan jogg till 12 min var över. Slut i benen och ont i magen men annars var det inte så jäklar farligt. Detta får nog göras om snart, skönt va de iaf.

Hela rundan, även efter jag avslutat mina 12 minuter!

12 min testets info (10 minuter upp/ned varvning)


Kvällsmat - stekt ris med grönsaker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback