Arbetslös=Värdelös?

Ja, som ni läser! Är man värdelös för att man är arbetslös?

Jag har idag skrivit in mig på arbetsförmedlingen för första gången i mitt liv och för första gången i mitt liv är jag arbetslös. Då pratade vi sommrarna också. Jag har jobbat varje sommar sedan 2010 och då haft sommarjobb men nu är det snart vinter och inget jobb. Jobbigt läge. hahahaha
 
Det känns nämligen lite annorlunda och konstigt att det söka jobb via arbetsförmedlingen och då ansöka om a-kassa och allt annat som ska lämnas in och betyg som ska visas upp. Usch! Inte för att jag skämms över mina slutbetyg i gymnasiet, absolut inte! De är mer än godkända ;) Men ja, mycket ska ordnas och man ska gå dit och lägga in aktivitetsgrejer på datorn :) Jag får ge det några veckor xD höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback