My Day, 13th of january

Steg upp, började röja och stöka och ja, fick rummet typ städat ;) Tog sedan kameran och knallade runt i det svinkalla vädret på lilla ön.

Sedan tänkte jag så här, nu fixar jag mat, tittar på film och sen går jag ner till affären och plockar på mig lite läsk och annat nödvändigt!

Fixar mat, käkar, somnar innan filmen är slut, vaknar 17.55 och affären stänger 18.00. Helvete!

Somnar om igen och sover till 19.00 då jag fastnar vid en annan film och suttit framför TVn tills nu. Var för övrigt en skitfilm nu sista vid namn "The Word" med Bradley Cooper och Daniel Quaid. Den första va en galoppfilm vid namn "The Cup".

Nu ska jag bara mysa ikväll med lite filmer och så. Imorgon får jag nog ge mig in mot Nacka för att handla lite. På onsdag blir det jobb igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback