Bad Dreams and stuff

Det var länge sedan jag vaknade av en mardröm och satte mig upp i säng och nästan skrek! Detta hände imorse vid halv 9. Det var ingen trevlig dröm och det hela eskalerade så klart med att det hände hemma medan jag var här uppe och när jag kom hem så vart de kaos! Det är dessutom en sådan dröm som jag kommer ihåg glasklart! Var så verklig att jag fick ringa upp mamma och pappa direkt för att höra deras röster då jag trodde att det var verklighet!! :S


Men nu har jag haft städdag då jag inte vågade somna om. Rummet har fått sig ännu en renovering och snart är det dax att ta ett enormt ryck i badrummet och i allrum/kök men de är redan ganska rent. Får passa på nu när jag faktiskt ska bo själv i en månad i ett helt hus! Vanligtvis bor jag med en kille som heter Mattias men han har dragit till Thailand. Så jävla skönt det hade varit när det nu har varit snöstorm på Sandhamn i 3 nätter ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Barbara Mattisson

Snygging ♡☆☆★★;)

Svar: tack <3<3<3<3<<3
hkmama.blogg.se

2014-01-13 @ 19:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback