Min Hästutrustning

Som ni kanske har märkt så har jag ingen egen häst men massor av hästsaker!


Jag har allt som behövs för att köpa en häst, det som fattas är: sadel, padd, sadelgjord och passande bett. 
Jag har träns, skydd, grimmor, longeringsmaterial, hjälptyglar, stigläder och stigbyglar, schabrak, täcken, småplock som medicin och liknande.

Men här är de stora grejerna i samlingen:
 
Equi-Theme - After riding


Riding Club

John Whitaker

Lamicell

Protector

Schockemöhle

Schockemöhle

Silverline of Sweden

Horsewere

Jacson Gear


Vita Jacson, svarta och blåa schockemöhle funderar jag på att sälja. Jag får se ;)


SKYDD:

Finns en hel hög med olika skydd i svart med 2 par boots.

Nästan helt nya Lamicell

Mina älskade (och skitiga) Veredus Olympic
 
 

HÄSTRUM:

Innan städning xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback