I väntan...

Sitter och väntar på att mina filmer ska buffra klart. Sett klart Scandal på knappt en vecka och tänkte idag börja om med the New Girl, var ett tag sedan jag såg första säsongen av den - så streamar på :)


Sålänge laddar jag upp lite bilder på random saker!

Öfre baren på Seglarhotellet

Wok till 800pers på Sea Club under Viamaredagen

Böcker ur serien "Fullblod" som köpts in, nu fattas 4 i början och sedan den allra nyaste sedan sitter jag på alla 60 (?) böcker som är helt underbara att läsa <3

Min snygga parkering ikväll när jag hämtade kinamat på Dragon Palace i Sölvesborg ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fullblodsböckerna läste jag med förr! :D Hade nog de flesta då, men tror inte de är kvar hos mina föräldrar. Men minns att jag älskade den serien :)

Svar: Älskar den! Men ska samla alla och sedan läsa de från 1-60 :)
hkmama.blogg.se

2013-10-03 @ 13:37:17
URL: http://www.diaria.blogg.se
Postat av: Barbara Mattisson

Snyggt parkerat i lilla staden;)
Det var ingen parkerings ruta !!!!

Svar: Nej, lite de som va meningen xD höhö
hkmama.blogg.se

2013-10-03 @ 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback