Första jobbdagen

Asså gårdagen va så konstig... Usch....

Hoppas att idag ska bli så mycket bättre och när detta inlägget publiceras är jag förhoppningsvis på jobbet och börjar sätta upp lunchpreppen. Jobbar idag 9-23 vilket egentligen är en tid på 8.40-00.30! Men vem räknar? xD Va länge sedan jag bara jobbade 9-16 - fast de gör inget. Jobbar hellre som igår 15-23.

Anledningen varför jag skrev så var för att detta är tidsinställt att publiceras vid 9.15 idag men skrevet igår 1.23 :) Jag ska nu gå och lägga mig, lokal tid, så jag orkar upp och jobba idag, framtids tid. (Fast egentligen är det lördag nu men eftersom jag inte lagt mig än så är det fortfarande fredag)

Och ska fundera vidare på min dounat-knut. Jag får inte riktigt till den som jag vill ha den. Hur gör ni? Ah, får leta på youtube :)

 


Ciao...



Kommentarer
Postat av: Barbara Mattisson

Va fint på Sandhamn!!

2013-10-21 @ 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback