Dagens långpanna

Dagens långpanna bjöd på 14 timmar och en massa grejer. Den lugnaste fredagspasset jag någonsin kört. 76 personer bokat och tror inte ens de kom några dropp? Men det flöt på kanon, kändes hur bra som helst! :)


Den kända "globalvalken" man får efter Globalknivarna! Var så ö när jag hackade massa lök till Moule-grund och Krondillsås så fick bli ett plåster som stötdämpning xD
 
speciallöjrom på råraka då personen i fråga va mjölkproteinallergiker. Vi fixar det mesta :)

Lite av mitt skåp, 2 viktiga saker till vönster. Listerine munskölj och potatismjöl - perfekt bot emot jägarbränna! Man smäller på det på insidan av låren och vips så försvinner skavet. iaf ett litet tag! Har även en DEO någonstans i virrevarvet av sulor, kockkläder, brev och slängar!
 
 
Men nu är jag så trött att jag känner mig som ett stort grönt monster! :) Dags att dejta kudden och försöka sova, ännu en långpanna imorgon! Yay...not....

Kommentarer
Postat av: Barbara Mattisson

Värkligen en"STOR GRÖN MONSTER" som på monster INC
filmen!!Var har du hittat den???
Rätt snygt ändå;)

2013-11-12 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback