Redo att åka hem?

Ikväll gäller det, ska rocka Kallis så hela stället skakar! xD hahaha!

Nej, men står i kallis ikväll tillsammans med Pivo och ska köra min sista kväll som praktikant! Fy fan va skönt det ska bli att åka hem och lixom träffa alla kompisar och jag saknar min volvo som fått på sig nya däck med större fälgar. Har ju fan inte ens sett min bil med sommardäck ens?!


Men samtidigt som jag längtar hem så är jag inte redo att åka hem, inte ens i närheten men tanken på att jag ska bo här uppe i 3 månader skrämmer mig lite också. Blandade känslor men vill egentligen inte lämna detta vackra ställe!




Packar dock inte med allt hem, kommer ju upp om en månad så lämnat en låda här med lie kläder och tvättmedel typ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback