Kändisbesök och sena hemkomster

Jag har inte skrivit om vad som hänt på jobbet den senaste tiden men det ska jag berätta nu, har ju tyvärr haft lite tystnadsplikt pga gäster som varit på hotellet och inte velat skriva när jag måste dölja något. höhö
Och jobbar mycket kvällar så slutar vid typ 11-12 på natten och på helgerna blir det några öl och massa dans! Så tiden lixom rinner iväg om vi säger så ;)


Förra veckan kryllade det av SÄPO på hotellet för att utrikesdepartementet (stavning?) från nordens alla hörn var här och man får ju inte skriva att de är här på grund utav säkerheten men de är inte kvar nu längre men jag fick vara med och laga deras mat! :) Det är rätt coolt, att jag själv fick stå och ansvara för maten som gick ut till dem och vilken kvalité som skickas ut, det är slitsamt och jag stressar varannan minut men det är verkligen de här jag vill göra i framtiden!

Men vi kör på, full fart, och på tex. fredagar, lördagar och söndagar (om vi är lediga mån) så blir det någon ("plural") öl i baren och dans med massa Stockholmare! Det är grymt kul och i lördags när vi släppte loss så förstörde ag mina anklar (igen) och har typ fått halta tills idag när jag var tvungen att skärpa mig för att jag skulle kunna jobba! :) Imorgon blir de tufft, kör kvällspasset och står väl på fiskspis som vanligt, Azad skulle gå igenom kött med mig denna veckan och jag tycker verkligen om att jobba med honom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback