Läxläsning

Är nog det tråkigaste som finns! Speciellt på helgen när man kunde rida, om inte hästen vatt halt :( Blä!
 
Blir nog en runda till henne idag om jag hinner, kanske kan gå en runda i skogen eller nått. Så hon får röra lite på sig MED BRODDAR så hon får känna att det är alltid är så halt. Hagarna är rena rama halkbanan då det är is och sen snö över :(

Men iaf, sitter här och skiver för fullt på ALLA läxor samtidigt. Tröttnar  jag så går jag vidare till nästa.

De jag håller på med är:
Religion: Uppsats om sekter
Naturkunskap: Hemtenta "Energi"
Svenska: renskriver uppsats 400ord och frågor om språkhistoria
Projektarbetet: bilder+recept

Solen lyser utanför fönstret och längtar ut! Nej usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback