tjäna pengar

det är så skönt att tjäna pengar igen och se siffrorna stiga på kontot istället för att sjunka!

har inte tjänat några riktiga pengar i Stora summor sedan sommaren 2011 så de har ekat lite nu ;)

2011 jobbade jag på Hanö från maj till augusti och slet led långpannor hela dagen. det var hårt men skitroligt! fick ihop x antal tusenlappar!

2012 jobbade jag på förra ridklubben på ridlägren från mitten av juni till typ en vecka in i augusti. jag tjänade inte mycket, några hundralappar varje vecka, jag gjorde de för att ha kul sista sommarlovet, något jag ångrar idag!
- Absolut inte för att de inte va roligt utan jag har haft ångest över att mina konton börjar tömmas. jag skulle jobbat för att få ihop pengar.

2013 har jag ett fantastiskt jobb men som sliter så fruktansvärt på mitt knä men fick in lönen för juni, jobbade 9 dagar och fick in mycket pengar på kontot, glädjen asså! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback