jag går sönder

först halvt pajade jag mitt knä så har flitigt behandlat med Voltaren. den mildare på kvällen när de har gjort ont och den starka på morgonen. och Wåhlin Voltaren tabletter som stod under dagen då det gjort ont.

idag knakade det till i axeln och vid nedre delen av skulderbladet på höger sida. kände inget först men jäklar, typ 15 minuter senare gjorde de sjukt ont att lyfta armen. ajaj, nerv ikläm typ.

just när knäet började bli bra! blir lite mer Voltaren nu då, typiskt bara att jag knappt når och måste pressa ner min egen arm för att smörja men de hjälpte för ikväll.





nu ska jag sova, 16 timmars pass imorgon, 400 bokat på kvällen! sitter i skiten, redan nu ;) cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback