Dag 22 Tycker du själv att du presterar bra på jobbet?

Denna var jag inte riktigt beredd på att få idag men jag tar den smällen, det är ju precis detta jag behöver få fram av mig själv!


Jag presterar bra på mitt jobb, egentligen men det är istället så att jag blir för nojig. Jag är inte så duktig som de jag jobbar med men jag sliter och försöker. Visst fan blir det fel ibland, eller kanske oftare än ibland men jag är inte hemskickad än. Hahahahahah....


Här kommer något som jag aldrig skulle säga högt heller:


*Jag tycker de ska vara jävligt nöjda med mig!
*Jag borde vara nöjd med mig själv!


Detta är något som snurrar i tankarna från tid till tid så där ibland typ - inte så ofta som jag skulle vilja. Höhö Dålig-självkänsla.se!


Men när jag tänker tillbaka på dagarna så går det faktiskt rätt bra för mig och jag presterar bra. Jag tycker det går rätt bra för mig men frågan är om jag kan prestera bättre? På vilket sätt? 

Från min praktikplats våren 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback