Dag 18 Varför gjorde du din blogg, och varför har du kvar den?

Detta är faktiskt en riktigt rolig historia som jag nog inte har berättat för er? :)
 
Min blogg startades 24 Januari 2009, mitt i natten typ.



Historien bakom Hkmama.blogg.se

Jag och min dåvarande bästa kompis, Alexandra, vi var helt beroende/besatta av EMD och hade varit på lite konserter och när vi fick reda på att Danny skulle komma ner till Malmö på invigningen av SATS var lyckan komplett. Då hade jag varit och sett EMD i Malmö innan och jag och Alle hade sett dom i Markaryd.
     Men vi laddade upp och planerade i säkert 1 månad och sen stack vi, Alles föräldrar skjutsade oss ner till Malmö och byggnaden var ännu inte färdigbyggd men upp i gymmet och sätta oss i kö -> typ 3-4 timmars kö xD 

Några av mina kompisar från Malmö gjorde oss sällskap och där satt vi i väntan på Danny och när ena hallen öppnades kastade vi oss in och var nästan först genom dörren och fick en kanonplats framme vid den provisoriska scenen. Först upp på scen va Tobbe Trollkarl, skrattade så jag fick ont i magen. KANON! :D
 
Och så var det Dannys tur

 
 
Efteråt var det signering och alla stod i korridoren till detta rummet då. Detta är något som ingen tror på mig har hänt - jag tror ibland knappt själv på det men detta hände verkligen och att jag kunde reagera på ett sånt snabbt sätt. 

 
Det gula kruset är signerings kön, de lila prickarna är jag och Alle och det rosa är vägen som Danny gick.
Det gröna stora rummet är där han uppträdde och de blå är där signeringen skulle va!
 
Jag och Alle står och är lixom i extas över uppträdet och låtarna och alla börjar typ skrika och knuffas och så får jag 3 pers som störtade mit bakifrån och jag måste sätta armen mot väggen för att inte trilla och det stannar någon vid min arm och när jag ser upp står han där, blond och söt - Danny. Det var därför alla hade knuffats, de ville ta på honom och alla typ gapskriker - utom jag. Jag bara knuffar tillbaka alla tjejer och sträcker ut armarna som en vägspärr och han nickar ett TACK och går sedan förbi. En vakt stoppar dem sedan när tjejerna ska följa efter in i den andra korridoren.

Jag vet skittaggad och super exalterad för att sedan träffa Danny men när vi är så långt fram som de rosa prickarna så säger de att det är slut och han ska sluta signera. VI FICK INTE TRÄFFA HONOM! Skitförbannad som jag kan bli bara tar jag mina saker och Alle och går ner från Sats och ställer mig nere vid vägen. ville bli hämtad och åka hem, jag är verkligen hur jävla sur som helst. Fly förbannad över typ: jävla Danny.

Men när jag står där säger någon av mina kompisar, är det inte Danny där? och när jag vänder mig om, ska han hoppa in i taxin. Alla tjejer stod kvar där uppe för att försöka haffa honom men han tog bakvägen ut och jag typ kutar från och ber om en kram iaf då jag inte hann få upp skivan jag hade tryckt ner i väskan. När jag får en kram och sedan ser honom åka är jag skitnöjd.


 
Kommer hem till lilla Hörvik och skriver ett långt inlägg på min profil på hans hemsida, och så slår det mig. Det är ganska kul att skriva av sig och om ALLT så startar Hkmama.blogg.se den kvällen och skriver om vad som hänt. Så startade min blogg och varför jag fortsätter, jag la ner den en gång innan sommaren 2009 för fanns inge roligt att skriva men så började jag om augusti 2009 och raderade alla inlägg innan dess (dumt som fan!) och började om. 
- jag fortsätter med min blogg för även om ni inte vill läsa den kan jag själv gå tillbaka och njuta av alla inlägg och bilder. har också så mycket inlägg från tiden med alla hästar som är värt så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback