Dag 15 En låt som får dig ledsen inombords och varför!

En låt som verkligen får mig nere är:



Jag har lyssnat på denna veckra låten när jag haft de svårt eller någon har tagits ifrån mig, den väller upp så många känslor. Både från den dåliga och ledsna tiden men också alla minnen. Nu när jag startade den ploppade alla hästarnas bilder upp i huvudet och gick i bildspel - grejerna vi varit med om. Behövde bara höra början.. Vacker låt <3


Jag blev faktiskt länkad till denna låten just av en rollare för att göra hennes inlägg mer betydelsefullt och jag skojar inte, jag grät när jag läste det! Hon hade passat in texten till låtens toner kändes det som, den tjejen borde bli hyllad för något. Så vackert.

Så denna låten har följt med mig i 5 eller 4 år nu :) älskar den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback