Dag 11 Det värsta du någonsin hört någon säga!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här!


Jag kan inte komma på 1 grej som varit det allra värsta men jag kan redovisa några!


Måndagen den 7 december 2009 står jag i Clements spilta på Stall Bokeslätt när Malin berättar att Mr Bogart ska få somna in.

eller
 
Fredag den 6 maj 2011 när Birgitta ringde och grät, då berättade hon att Sam hade fått stanna i Helsingborg också fått somna in... Det var sista återbesöket och han var ju igång och kändes fräsch men så var inte fallet när de väl kollade honom.

Det är 2 hemskheter som någon sagt, har fler, kom et beslut om både Pauline och Sanett som var likadant samt om att Baravena skulle säljas. Sen kom ett beslut om att Clements skulle säljas - den ponnyn som var min pelare efter Mr B. Jobbigt jobbig...

Men jag har repat mig ganska bra, allt känns faktiskt bra så här i efterhand - jag vet ju att hästarna mådde inte bra och att detta alternativet var mycket bättre för dom men det hjälper ju inte mot det som gör ont </3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback