Pauline vs Scarlet

När jag red härom dagen tog jag ett foto (som alla gör) haha
 
När jag tittar två bilden nu i efterhand inser jag hur lik hon är Pauline. Och för er s om inte vet vem Pauline är så är det en av mina förra medryttahästar som ägdes av Åsa Jönsson.
 
En fantastisk häst född den 15 februari 1984 och som fick somna in den 8 april 2010. Det är längesedan nu, känns som igår :(
Svenskt halvblod som Åsa hoppade 160 med och hon var verkligen fantastisk, genomsnäll och pigg och framåt även om hon hade blivit lite till åren. Helt underbar verkligen, jag litade på Pauline till 100% i allt vi gjorde, första hästen jag vågade rida utan säkerhetsväst på. Kan ju också tala om att hos Åsa och med Pauline lärde jag mig väldigt mycket, lärde mig inte mycket  om hästskötsel på ridskolan men lärde mig nästan ALLT jag kan idag hos Åsa och kan kan bara säga TACK om och om igen!
 

Bilden jag gjorde när hon fått somna in, vackra Pauline <3

Pauline och Scarlet är såå lika, Scarlet är också otroligt snäll och skulle aldrig göra en fluga förnär, går fram överallt och pålitlig! Jag kan verkligen känna Pauline i Scarlet :)

Och här är bilderna jag blev så nostalgisk över 

"Linus" va lite ljusare och större men jag tycker dessa bilderna är så lika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback