varför finns inköpslistor...

... när man aldrig ändå håller sig till dom? ;)

Var i Kristianstad idag för att köpa BH till min balklänning och det blev det ena efter det andra ;)

Så inköpen idag blev 2 bh, 2 bikini och trosor i affären Trosa.

Nästa affär va Kappahl

där blev det 1 linne
5 tröjor
2par jeans


och sen när vi ändå va igång blev det en sväng in på BOKIA och dagens favoritköp va boken "11.22.63" av Stephen King ;D


Nu tycker ni säkert att jag är värsta bortskämda ungen men så här är det, jag HATAR att shoppa kläder och gör allt för att slippa detta så jag handlar kanske kläder 2-3gånger per halvår (skoltermin)

handla hästgrejer, böcker och filmer är det bästa jag vet. När det är en sån där låda med 3 filmer för 99 eller nått så dyker jag ner och tar de filmer som ligger i botten. Det är en guldgruva av några år gamla filmer upp till 20år gamla filmer. PARADIS!

Bokhandlar är också en favorit, bästa kapet jag köpt i en bokaffär är "The Classic Collection" av LIFE Magazine där foton från den tidningen finns och det finns 25 utskrivna foton som är redo att sättas upp på väggen i en ram (därav pappret). Hittade den i en liten bokhandel i Jämtland förra vintern.








men kläder, usch! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback