sy upp travarbete?

haha nej vänta, det fattas ett kommatecken i överskriften eller ett "och"

Men det är vad dagen hade att erbjuda.


först till Vinslöv där jag än en gång fick ta på mig min fina klänning och ställa mig i klackskor för att nåla och sen sy upp den.

sen hem, byta om och så till stallet. Scarlet kändes jätte fräsch så jobbade i trav mycket. serpentiner och på volten, trava 2 varv, galoppfattning, galoppera ett varv och så avbrott och trava 2 varv, byta varv och likadant. Trodde hon skulle vara lite loj efter gårdagen men hon kändes jätte fräsch och va väldigt framåt. så vid avsittning va jag HAPPY GIRL! :)

imorgon blir det nog en runda till grundsjön och så söndag blir de ännu en runda på Ryssberget med Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback