Dömma utseende?!

Såg nyss denna bilden på Facebook där någon frågat vilket man föredrar och va fan, har vi inte släppt detta ännu? Varför är alla så utseendefixerade? Ni för gärna fixa hår eller sminka er eller träna men att bara lägga ut en sån här bild och sätta namn på de, det är fan fruktansvärt! Allt handlar om att man ska vara nöjd med sig själv och tycka om sig själv, när jag ser väldigt överviktiga människor känner jag mig lite bättre, då känner jag mig smal! men när jag ser en sån här bild vill jag nästan ta livet av mig, varför vissa massa "smala" människor och en lite större?





jag mår illa när jag ser denna bilden, för att jag som är stor känner mig ännu fetare och mår skit rent ut sagt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Många där är på tok för smala! Skulel aldrig i hela mitt liv vilja var så smal, :S
Vissa är snygga med former men många där är för smala :S

Svar: Ja, verkligen! Sjukt!
hkmama.blogg.se

2013-03-12 @ 11:27:34
URL: http://www.diaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback