X-MAS Feeling

Nu har jag varit duktig och skrivit lite på engelska i överskriften som alla andra också gör på julen!
 
 
men precis som de två senaste åren har jag iår heller ingen riktig julkänsla. Massor av paket kommer jag heller inte att få! :( Massa mjuka....

Nää, imorgon blir det nog kristanstad för att handla de sista akuta julklapparna, och kanske köpa ett par nya köksskor för de jag har nu har börjat ta in vatten xD haha, hål i dem så är inte så konstigt, varit en hård sommar för dem!
 
Blir att svänga inom Mediamarkt, elgiganten och säkert Hööks, hittar alltid något till mig själv där xD 
Skulle behövt gå inom BR också men då måste jag in i stan och fjolla, känns onödigt att trängas med alla människor. Långebro är bättre, more space.
     Kan fö. föreställa mig hur emporia ser ut imorgon, eller Nacka Forum eller sturegallerian på stureplan i Stockholm. KAOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback