"ordning och reda, pengar på fredag"

sa Alfons pappa.

Har ni tänkt på att man faktiskt aldrig får reda på Alfons pappas namn utan han heter alltid 'alfons pappa'!


Men för att komma till saken har jag varit ledig idag och tog en sovmorgon till halv 1, tog båten in halv två och hämtade mina knivar som varit på slipning. Sen bar det av till Nacka Forum där jag köpte en ny mössa, ett skärp, öronhänge, plåster och lite mat och dyllikt. avslutades på donken med en McFeast :) mums


nu ikväll har vi haft lite filmmys. kollat på snabba cash 3 (som klagade mig igenom) sen blev det 10 avsnitt av julkalendern och avslutade med Omen och Grown Ups.

min säng är renbäddad, mitt rum städat, hålen igenomtryckta med våld i mina öron och The Walking Dead rullar på datorn :) imorgon börjar jag 3 så nu blir de sovdags ;)

[går tydligen inte ladda upp bilderna från mobilen så Blää...]

pjuss å kjam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback