Lata dagar

Det är så jävla skönt att vara hemma!
 
Körde hem i förrgår och det var kaos på E4an men det tar vi en annan dag!


Igår var jag hos sara och mös med barnen medan jag idag har sovit till kl. 14.00 och sedan legat i sängen och bara tagit igen mig. Kanon! Älskar det! Imorgon blir de mera julklappsshopping och så julbord på¨å mammas och pappas företag. Vet dock inte hur sugen jag är på julbord men så blir det ju också när man jobbar med julborden. När jag hade jobbat på Bykrogen förra året så käkade jag ingen julmat på julafton, det blev för mycket. som tur är så ser detut som om vi ska käka farmors underbart goda kalkon iår på julafton. Kanongott, 5 av  toast´s! :D


Skulle bara titta in och säga de, även att det börjar bli dax för lite renovering av bloggen nu när jag är hemma i 10 dagar och har lite tid över! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback