21 december

Kära dagbok, idag är det den tjugoförsta december och jag ligger och drar mig i sängen och lyssnar på musik :)

Julklappsstaus:
Ursula, Linus, Ville: check
Gustaf: check
Farmor och farfar: check
Mamma och pappa: check, check
Sara, Calle, Wille, Albin: .......
Till mig själv: check
 
 
Min önskelista?
Serieboxar:
     - One Tree Hill (säsong 6 ->)
     - Las Vegas (Säsong 3 - >)
Resa:
     - USA/AUSTRALIEN
Teknik:
     - MacBook Pro, Retina skärm, 13"
     - Objektiv, tele (ex. 70-300 //Canon//)
 
 
Det är hela min önskelista. jag har ändå varit snäll med den iår då jag inte vet vad jag vill ha!
Vet att jag snart kommer behöva en ny dator, min ÄLSKADE Acer Aspire som fyller 3 i januari börjar inte må så bra. Snyft! Detta har varit den bästa datorn som jag någonsin har haft och då har jag plöjt igenom både HP och Dell men Acer tar faktiskt de med stormsteg. Dock säger ju alla att nästa steg är Mac även om jag tvilat tidigare just med appel¨s produkter men den är grymt smart utformad och jag tror nog det skulle bli kanon. Bara jag slipper formatera om ALLT jag har och hoppas jag får in photoshop i den ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback