Den där frågan...

Har fått den där ångestframkallande frågan 3 gånger idag - Vad ska du göra i höst/vinter?
 
 
OMG!! Jag vet inte....
 
 
När folk frågar så är jag oftast i prepp eller i service så hinner in te att nojja men när jag ligger som nu, här i ett svalt, mörkt rum med bara vinden som letar sig in genom det öppna fönstret som hörs, det är då ångesten kommer krypande! Men jag måste få sova...



Ångest hade jag igår, jag sov 3 timmar - mådde skit men bara att bita ihop och gå till jobbet! Shit! Fick ett uppvaknade vid kvart i 11 imorse igen då jag råkade hälla KOKANDE VATTEN på mina egna fötter! Resultatet är brännblåsor på och under fötterna - mysigt? Nja... Skorna som jag fick akutspola med kallt vatten för att kyla ner mina fötter är fortfarande blöta och kommer vara det sen också!

Inte för att klaga men med brännblåsor på fötterna, knivjack på fingarna/händerna, ömmande knän och ett huvud som bara snurrar för jag sover för lite så har jag rätt att klaga på min egen blogg!


Lyssna här:
Jag mår skit, jag har ångest och panik varje dag, svårt att koncentrera mig och är så lättirriterad att jag snart exploderar! + att jag har ont i hela kroppen verkligen....
 
 
Jag går väl snart in i väggen?! Tur att de kommer hjälp nu i veckan och jag har fått 2 dagar, 2DAGAR, ledigt! Fy fan va de ska sovas! <3
 
 
Så tro inte att det är en dans på rosor... IT'S NOT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till restaurangvärlden ;)
Man sover för lite, slutar käka, jobbar så mkt att man drömmer om jobbet, är konstant skadad eller småsjuk. Men man älskar det iaf, det är ju trots allt världens roligaste, men fan tuffaste, bransch. Stanna i Stockholm i höst vettja!

2013-08-12 @ 00:52:30
Postat av: Jennifer S

Vet inte vrf jag blev anonym, men det var från mig iaf ;)

2013-08-12 @ 00:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback