Dagar som denna...

Det är dagar som denna, som jag längtar hem.

Jag sitter och kollar på alla bilder på facebook vad alla gör hemma och det kliar så sjukt mycket i fingrarna och jag känner mig så sjukt ensam här uppe, även fast jag är omringad av vänner som tycker om mig och vill ha mig här. Är inte de lite sjukt?

 
 
Jag längtar hem till mina föräldrar, tro'et eller ej men även om jag inte har direkt hemlängtan så saknar jag deras tjat om att städa, göra något, sluta titta på TV osv. osv. Det fattas! 
 

Min familj <3 på St. Thomas, US Virgin Islands (Karibien) bakom oss syns den berömda Magens Bay!
 
 
 
Jag längtar hem till min adoptivfamilj - Hedbäck'arna - som jag typ adopterat med finare ord. Våldgästat kanske man ska säga?
De bygger skrittmaskin för fullt, så Stall Ebbalycke kommer snart få en stor skrittmaskin och kanske andra planer också? Vem vet?!

Supermamman Sara! :D
Supersöta Wille! :D

Lek och stök på gång med pappa Calle!

 
Och lyxen med att ha allt hemma?! Det går inte en dag utan att jag saknar något som jag inte har här uppe.
 
Det är alltid något som skulle vara bra att ha! höhö

Och hästar? Shit, har ju inte sett en häst sedan JUNI månad (bilder ser jag konstant xD) - JUNI!!!!!!
*abstinens.se*

 
Avslutar med en bild på Sara och hennes monster!
P R A D A  | f.2004 | e.Pablo  ee.Pilot | u.Laice  ue.Lambert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback