nystart

Hej alla glada, under morgondagen kommer en renovering av min blogg ske!

Det är nu vår, april månad, och snön ska egentligen bara försvinna nu tycker jag men det är också såhär att idag är det lördag, lördagen den 13 april, och jag har varit Stockholmsbo i 5 dagar, jag har varit på min praktikplats i 3 och 4e dagen är idag. Jobbar kväll idag så börjar vid 15 och slutar runt 23.

Men här på bloggen ska de bli lite pic’s från min praktikplats och fina ön Sandhamn som jag är på, jag ska vara bosatt här upp i 6 veckor, alltså till den 19 maj.

 

För er som ej vet det:
Praktikplats: Seglarrestaurangen, Sandhamn
Som: Kock
Längd: 6 veckor
Bostad: i ett av 4 rum, tillsammans med 3 killar
Status: På topp! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback