inte mkt bilder

jag märkte nu att jag inte lagt ut mkt bilder på sistone och tänkte göra det här upp i Stockholm men tror ni inte att bag glömde sladden till den externa hårddisken? tur att mamma och pappa kommer upp i helgen med den och allt annat skit jag glömt ;)


klockan är 03.27 och jag kan inte sova för här sjukt ont i magen. är nog mitt IBS som strular, hatar den jävla sjukdomen!
(de har jag kanske inte skrivit ut här? när jag var på dus konferens under 3 dagar utanför Stockholm i september 2012 fick jag allergisk reaktion båda dagarna på frukosten så jag testade mig mot allt, inkl pälsdjur. ej allergisk - förutom jordgubbarna jag reagerar på. så doktorn sa IBS och det betyder att jag har känslig mage och tarmar och vi har kommit på att det är laktos som är mitt gift! men ett undantag finns, jag äter smör som går bra ibland men skånemejeriets lätt-lantmjölk går utmärkt att dricka!)

men söndag och måndag var jag ledig, tisdags jobbade jag lunch och idag (igår) va jag ledig.

torsdag: 15-23
fredag: 9-16
lördag: 15-23
söndag: 15-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback