7 hästar, 7 pelare, 7 änglar <3

Saknar att rida så mycket och jag tänkte visa er några av de hästar som jag anser är mina stödpelare genom de 10 åren jag har ridigt, dessa 7 hästarna har bevisat att allt händer av en anledning och dykt upp i mitt liv lagom för att forma den jag är idag så jag vill bara säga tack <3 tack mina änglar <3



Baravena, du är min första riktiga ridkänsla, den första hästen jag kunde arbeta och forma som jag ville <3

Clements, du fyllde upp tomheten i mitt hjärta och byggde upp mig att stå emot allt <3

Missouri, du tog mig till toppen för att kasta mig rakt ner till botten igen för att få mig att jobba för det jag tror på <3

Mr Bogart, ord kan inte beskriva vad du gjort för mig. Du var ALLT DE DÄR.... <3

Onkel Sam, min egen skyddsängel - tack för jag fick låna dig från himmlen de året vi fick tillsammans <3 RIP

Winnetou My-Mate, aldrig har jag fått slita så hårt för att lyckas, och vi avslutade på TOPP! Tack <3

Cloghonan Colin Hill,  genom varje ridpass bevisade du att jag klarar av de svåraste uppgifterna <3
 
 

Ett annat namn som jag aldrig glömmer är Sanett (RIP), men just i min ridning påverkade hon inget, hon påverkade resten av mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Anno

Haha, älskar hans "tölt" på bilden! :') han är verkligen en häst i en klass för sig, söta fina lilla Colin. (Och nej, jag är inte det minsta partisk.....)

Svar: Haha, ja, de steget alltså! ;) haha! Det var något jag inte riktigt insåg att jag hade förrän jag förlorat det, men är ändå glad att jag förlorat det till dig som verkligen kan se han bästa sidor och inte bara flänga runt på honom! :)
hkmama.blogg.se

2013-04-25 @ 07:57:05
URL: http://Teamoveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback